הסדרי נגישות חברת HFD

חברת HFD עושה את מירב המאמצים ומשקיע משאבים רבים על מנת לספק לכל לקוחותיו שירות שוויוני, מכובד, נגיש ומקצועי. בהתאם לחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות תשנ”ח-1998 ולתקנות שהותקנו מכוחו, מושקעים מאמצים ומשאבים רבים בביצוע התאמות הנגישות הנדרשות שיביאו לכך שאדם עם מוגבלות יוכל לקבל את השירותים הניתנים לכלל הלקוחות, באופן עצמאי ושוויוני.

הסדרי נגישות מבנים

להלן הסדרי הנגישות הקיימים במרכזי קבלת הקהל:

משרד מרכזי:

כתובת – גיסין 75 פתח תקווה

טלפון – 03-9244441

איש קשר – דרור קריסי

חניה נגישה– במתחם לא קיימים חניות לאורחים, יחד עם זאת בעת הגעה יש לתאם מראש, ויוקצה שטח לחניה במתחם העסק.

דרך נגישה- קיים

עמדה נגישה –שולחן נגיש עם כיסאות ומכשיר מסוג לולאת השראה – קיים

שירותים נגישים – קיים

נגישות השירות – קבלת מידע באמצעות טלפון, אימייל ומסרונים. ניתן גם לקבל סיוע באמצעות תרגום בשפת הסימנים או הנגשה פרטנית (יתכן כי חלק מהדרישות יהיה צורך להזמין מראש)

קיימים מבנים נוספים סניף חיפה וסניף ירושלים שהם סניפים בהם אין מתן שירות ציבורי.

מכונות אוטומטיות

חברתנו מבצעת שירות שליחויות באמצעות לוקרים אוטומטיים אשר ממוקמים ברחבי הארץ, מכונות אלו עוברים בתקופה זו שדרוג, והחלפת מכונות אוטומטים נגישות בפריסה ארצית. חלק מהמכונות כבר הוכנסו לאחרונה לפעילות.

חברתנו רואה מעלה עליונה במתן שירות נגיש במידה ולא ימצא תא נגיש בשירות הלוקרים המערכת תשלח את החבילה עד לבית הלקוח ללא תמורה.

השירות ניתן לאנשים עם מוגבלויות ראיה, ניידות, שמיעה נפשית וכו’.

שירות לקוחות נגיש

הדרכות עובדים לשירות נגיש – מתקיימות הדרכות להכרת תחום הנגישות, יצירת מודעות בקרב העובדים והקניית כלים מעשיים למתן שירות נגיש.

מוקד טלפוני נגיש– המענה הקולי הונגש כך שהמידע מועבר בשפה ברורה וללא מוסיקת רקע.

אמצעים נוספים ליצירת קשר– קיימים מספר אמצעים נוספים ליצירת קשר [email protected]

נגישות אתר האינטרנט

אתר זה עומד בדרישות תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), התשע”ג 2013.

התאמות הנגישות בוצעו עפ”י המלצות התקן הישראלי (ת”י 5568) לנגישות תכנים באינטרנט ברמת AA ומסמך הבינלאומי wcag 2.0.

הבדיקות נבחנו לתאימות הגבוהה ביותר עבור דפדפן כרום.

האתר מספק מבנה סמנטי עבור טכנולוגיות מסייעות ותמיכה בדפוס השימוש המקובל להפעלה עם מקלדת בעזרת מקשי החיצים, Enter ו- Esc ליציאה מתפריטים וחלונות.

מותאם לתצוגה בדפדפנים הנפוצים ולשימוש בטלפון סלולארי.

לשם קבלת חווית גלישה מיטבית עם תוכנת הקראת מסך, אנו ממליצים לשימוש בתוכנת NVDA העדכנית ביותר.

תפעול האתר ועזרי נגישות

תפריט נגישות – בתחילת כל עמוד תמצאו תפריט נגישות המאפשר לכם:

  • לשנות את גודל הגופן
  • לשנות את ניגודיות הצבעים
  • לדלג ישירות לתוכן העמוד, לתפריט הראשי ולחיפוש, באמצעות שימוש במקלדת
  • לעצור תנועה של טקסטים ותמונות, לצמצום עומס והסחות דעת
  • להדגיש קישורים
  • לעבור למצב “קורא מסך”
  • לעבור למצב “ניווט מקלדת”
  • לשנות את גופן הטקסטים לגופן קריא יותר
  • לשלוח משוב לאחראי על הנגישות

כל הפעולות באתר ניתנות לביצוע באמצעות מקלדת באופן הבא: לחיצה על מקש Tab מעבירה לקישור הבא ולחיצה על מקש Enter מפעילה את הקישור. לחיצה על Shift-Tab מעבירה לקישור הקודם.

התאמות למשתמשים עיוורים – האתר מותאם לגולשים המשתמשים בתוכנות קורא מסך. האתר כולל:

  • כותרות
  • טקסטים חלופיים לתמונות
  • חלוקת האתר לאזורי ניווט ואזור תוכן מרכז ואפשרות לדילוג ביניהם
  • שימוש ב ARIA לשיפור יכולת הפרוש של קורא המסך

הנגשת אתר האינטרנט בוצע על ידי המרכז הישראלי להנגשת אתרים.

דרכי פנייה לבקשות והצעות לשיפור בנושא נגישות

יש לציין כי אנו ממשיכים במאמצים לשפר את נגישות החברה כחלק ממחויבותנו לאפשר לכלל האוכלוסייה כולל אנשים עם מוגבלויות לקבל את השרות הנגיש ביותר.

במידה ונתקלתם בבעיה או בתקלה כלשהי בנושא הנגישות, נשמח שתעדכנו אותנו בכך ואנו נעשה כל מאמץ למצוא עבורכם פתרון מתאים ולטפל בתקלה בהקדם ככל שניתן.

פרטי רכז הנגישות בחברתנו

שם – דרור קריסי

טלפון – 03-9244441

מייל – [email protected] (לא יינתן מענה בנושא שירות לקוחות)

מייל של שירות לקוחות – [email protected]

פרסום הצהרת הנגישות: 2/9/2020