משלוחים לחנויות אונליין

כאשר אתם מנהלים חנות אונליין, המשלוחים הם חלק חשוב ואפילו בלתי נפרד מחוויית השירות שאתם מספקים. משלוחים יכולים להשפיע המון על חוויית הקניה, וישנם סוגי משלוחים אשר יעניקו לכם יתרון על פני המתחרים כמו למשל משלוח באותו היום, או משלוח מהיום למחר. לכן, כדאי שתבחרו לעבוד עם חברת שליחויות ולוגיסטיקה שתספק לכם פתרונות מתקדמים, בלעדיים וייחודים.

שירות משלוחים ייעודי לאתרי אינטרנט

זה הרי ידוע, שלקוחות שזוכים לחוויית קניה טובה יחזרו לקנות מכם שוב ושוב. ובכל הנוגע לחנות אינטרנטית, המשלוח חשוב מכיוון שהוא נקודת המפגש של המותג שלכם עם לקוח הקצה. לכן חשוב מאוד לוודא שאתם בוחרים את חברת השילוח הנכונה. אנו ב- HFD, שואפים למקסם את חוויית הקניה עד למקסימום באמצעות פתרונות מתקדמים ואיכותיים שהופכים את המשלוח להרבה יותר מהיר ואת הלקוחות שלכם לכמה שיותר מרוצים. ושהלקוחות מרוצים, גם אתם תהיו מרוצים.

למה כדאי לעבור למשלוחי E-Commerce עם HFD?

אנו מזמינים אתכם להנות מחוויית שילוח מתקדמת ומגוון רחב של פתרונות הפצה ייעודיים לאתרי E-COMMERCE:

  • כיסוי ארצי מלא  אנו מפיצים לכל הארץ כולל מעבר לקו הירוק. אין ספק שמדובר באחד ממערכי המשלוחים הגדולים ביותר בענף.
  • זמני הפצה מהירים  רוב המשלוחים נמסרים מהיום למחר, יתרון מובהק עבור כל חנות אינטרנטית שרוצה לבדל את עצמה.
  • שירות ותמיכה – מגוון אפשרויות להתממשקות מול הפלטפורמות המובילות לצד שירות ותמיכה טלפונית מקצועית, וזמינה הופכים את HFD לפתרון המושלם לחנויות אינטרנטיות.
  • ONE STOP SHOP  לכל סוגי השליחויות – אפשרויות השילוח העומדות ללקוחות החברה הינם:
  • שירות שליחים מהיר במיוחד עד שלושה ימים בלבד והחבילה תגיע לבית הלקוח.

כל אתר איקומרס צריך לחשוב על מערך המשלוחים שלו, כי המשלוחים הם המהות של השירות והם אלו שיהפכו את חוויית הקניה למוצלחת. אם אתם רוצים שהלקוחות שלכם יזכו לחוויה טובה שתגרום להם לרצות לחזור לחנות האונליין שלכם, עליכם לבחור בחברת השליחויות הנכונה. כאן אנו נכנסים לתמונה, עם מגוון רחב של פתרונות לוגיסטיים מתקדמים שיהפכו את תהליך השילוח שלכם למהיר, טכנולגי עם חווית שירות ללקוחות הקצה.

חברת HFD, היא חברת השליחויות והלוגיסטיקה הגדולה ביותר בישראל, בזכות שירותים מתקדמים בתחום ומגוון רחב של פתרונות לחנויות אונליין, והכל תחת קורת גג אחת! דברו איתנו, אנו נשמח לספק את הפתרון המושלם לצרכי השילוח הייחודיים שלכם.

עוד שירותים שנשמח להציע לך:

EBOX

E-POST

NEXT DAY

E-COMMERCE