מוצרים

HFD היא ONE STOP SHOP לכל אפשרויות השילוח לאתרי מסחר אלקטרונים, כך שללקוח שלכם יש אפשרויות בחירה מגוונות – ולכם יש ראש שקט.

השירותים שיגרמו ללקוח שלכם לחייך:

שירות הדגל שלנו מאפשר אספקת חבילות ללקוחות הקצה המשלוחים נאספים על ידינו מידי יום עד השעה 12:00 ולאחר המיון יוצאים להפצה מיידית ליעד. מרגע קליטת החבילה במערכת הלקוח יקבל מסרון ובו לינק המתעדכן במיקום וסטאטוס החבילה ואף יכול לעקוב אחרי מיקום השליח באמצעות לינק מעקב.

הפצת משלוחים לבית הלקוח לאחר איסוף המשלוחים מבית העסק הם מעוברים למיון ויוצאים לחלוקה החל מהבוקר שלמחרת .

לאורך כל תהליך ההפצה, לקוח הקצה מקבל עדכונים בנוגע למיקום החבילה ב-SMS, ואף יכול לעקוב אחרי מיקום השליח באמצעות לינק מעקב.

איסוף עצמי על ידי לקוח הקצה, ממאות לוקרים אוטומטיים ונקודות איסוף בפריסה ארצית ללא צורך להמתנה לשליח בבית. במעמד ההזמנה הלקוח בוחר את נקודת האיסוף מתוך רשימה של נקודות החלוקה הקרובות למקום מגוריו הלקוח יכול לעקוב אחרי כל שלבי השילוח אונליין, ובמידת הצורך לפנות אלינו בכל שאלה ובקשה באמצעות ממשק שירות לקוחות רב ערוצי שאנו מפעילים – במייל או צ’אט אונליין עם נציג.

לאתר E-post

הפתרון המושלם לנקודת הכאב המשמעותית ביותר במכירות אונליין: החזרות.

אחד החסמים העומדים בפני לקוחות הרוכשים ONLINE הוא התאמת המוצר לצרכיו ומידותיו, לאחר מכן מהחשש למאמצי ההחזרה בזמנו וכספו. באמצעות תיבות המוצבות בפריסה ארצית – אנו מאפשרים ללקוחות האתר לרכוש ובמקרה הצורך להחזיר את החבילה לתיבות החזרה אוטומטיות בפריסה ארצית.

התיבות מאפשרות להתחרט/להחליף הזמנה מבלי לחכות בתור ומבלי להכין שום דבר מראש – מלבד החבילה.

הלקוח בוחר מיקום לביצוע ההחזרה ומקבל קוד QR בהודעת SMS. בהגיעו לעמדה הלקוח סורק את הברקוד, התיבה מדפיסה מדבקה עם פרטי המשלוח, אותה הלקוח מדביק על החבילה ומכניסה לתיבה.

לאחר הכנסת החבילה לתיבה – תוכלו לעקוב אחרי מיקום החבילה – עד להחזרת המוצר

לאתר E-post

כשמבחר האפציות לשילוח גמישות
אחוז ההמרה לקניה גדל