תמיכה טכנית

ברוכים הבאים לתמיכה הטכנית שלנו.
אם אתם לקוחות שלנו, או לקוחות קצה אתם מוזמנים לצפות בסרטוני ההדרכה שלנו,
כדי לאפשר לכם שימוש נוח ונגיש במערכות שלנו:

לקוחות

יש ללחוץ על ‘כניסת לקוחות‘ שנמצא בתפריט למעלה. לאחר מכן יש להכניס את שם המשתמש והסיסמה שקיבלתם מאיתנו ולבצע כניסה למערכת.

יש להזין משלוח במערכת שלנו, לאחר מכן ניתן להדפיס את מדבקת המשלוח, להדביק אותה על החבילה ולהמתין לנהג שיגיע לאסוף אותה ממכם. החבילה צריכה להיות ארוזה היטב באופן שיגן עליה עד להגעתה ללקוח. רצוי להשתמש עבור האריזה במעטפה מרופדת/ אריזת קרטון/ ניילון פצפץ בהתאם לסוג המוצר.

לאחר הכניסה לחשבון הלקוחות שלנו, יש ללחוץ על לשונית ‘דוחות’. שם ניתן להציג דוחות ולייצא אותם לאקסל בטווחים של 30 יום. בדוחות אלו ניתן לראות את שלבי המשלוח השונים ובנוסף ניתן לראות הוכחת מסירה (POD).

לאחר הכניסה לחשבון הלקוחות שלנו, יש ללחוץ על לשונית ‘פעולות נוספות’. שם ניתן ללחוץ על לשונית ‘חשבוניות חתומות’ על מנת לצפות בחשבוניות שיצאו לפי חודשים. ניתן גם לצפות בפירוט החשבונית האחרונה תחת לשונית ‘הדפסת פירוט חשבון אחרון’.

לקוחות קצה

יש להכנס למעקב משלוחים. לאחר מכן יש להזין את מספר המשלוח כפי שקיבלתם במסרון ואת מספר הטלפון שהשתמשתם בו להזמנת משלוח זה.

לאחר שבחרתם בעמדת EBOX כנקודת החזרת החבילה שלכם, יש להדפיס את דף הברקוד שקיבלתם מהספק ולהדביק אותו לחבילה. כשאר מגיעים לעמדת ה- EBOX יש ללחוץ על כפתור ‘החזרת משלוח’, ניתן לסרוק את הברקוד שהדפסתם או להקליד את הקוד שקיבלתם במסרון. לאחר מכן הEBOX ידפיס מדבקה שיש להדביק על המשלוח ולסרוק גם כן. לאחר שסרקתם את המדבקה ניתן לפתוח את תא ההחזרות העליון ולהכניס את החבילה.

במידה ויש לכם עוד שאלות, אתם מוזמנים לפנות אליינו בטופס הבא