מפיצים את הבשורה – שירות חדש של לשכת האוכלוסין משגר את הדרכון ישירות אליכם

מפיצים את הבשורה – שירות חדש של לשכת האוכלוסין משגר את הדרכון ישירות אליכם

רשות האוכלוסין וההגירה יצאה לאחרונה בבשורה מרגשת אשר תהפוך את תהליך קבלת הדרכון להרבה יותר נוח החל מיולי 2023, מה שאומר שיותר לא צריך לעמוד בתורים ארוכים, להתרוצץ מקום למקום או לנסוע למרחקים ארוכים כדי לקבל את הדרכון. במקום זאת, הדרכון יגיע קרוב לבית באמצעות נקודות חלוקה של לא אחרת, מאשר חברת HFD.

במאמציה המתמשכים לייעל את השירותים הציבוריים, רשות האוכלוסין, בהובלת המנכ"ל אייל סיסו, החלה לבצע צעדים שונים אשר מטרתם לשפר את חוויית המשתמשים במידה משמעותית. אם עד היום היה ניתן לקבל דרכונים בסניפי הדואר בלבד, בעזרת שירותיה המובילים של חברת השליחויות וההפצה HFD החל מה- 2 ביולי, 2023, אזרחים שהגישו בקשה להוצאה או חידוש דרכון יוכלו להגיע לנקודות חלוקה הפרושות ברחבי הארץ ולזכות להקלה משמעותית.

התהליך פשוט – עם הגשת הבקשה בלשכה, האזרחים יקבלו הודעת SMS על כך שהבקשה התקבלה. לאחר מכן הם יקבלו הודעת טקסט נוספת מחברת HFD אשר מפרטת את נקודות החלוקה הקרובות ביותר לבתיהם, כך שיוכלו לבחור בנקודת החלוקה הנוחה להם ביותר, קרוב לבית.

הכנסת שירות המשלוחים החדש מהווה שינוי משמעותי וחיובי בשירותים שמציעה רשות האוכלוסין ולא בכדי HFD נבחרה לתפקיד, עם מעטפת שלמה של שירותי שילוח והפצה מתקדמים אשר מספקת כבר שנים. לאור העובדה שאנו חיים בשנת 2023, זה נחמד שהמגמה של רשות האוכלוסין היא ליישר קו עם הקדמה והחדשנות האופייניות לתקופה, על מת להציע שירותים טובים יותר לציבור!

פוסטים נוספים