תוסף לחנות WordPress - חיבור לחברת המשלוחים

מדוע משתמשים

התוסף מאפשר סנכרון בין אתר וורדפרס למערכת המשלוחים HFD. התממשקות חד צדדית עם HFD הכוללת שליחת (סנכרון) הזמנות, ביטול הזמנות ומעקב אחרי ההזמנות בווקומרס.

הגדרת התוסף

  • Authorization token – יש לקבל מ-HFD
  • Allow shipping methods – יש להגדיר בהתאם לשיטות משלוח בווקומרס – הגדרות – משלוח – אזורי משלוחהגדרת תוסף WordPress
  • Customer number – יש לקבל מ-HFD

במידה ואתם משתמשים בשיטת משלוח E-POST, יש לבחור איך נקודות חלוקה של E-POST יוצגו באתר שלכם: בתור מפה או בתור רשימה.

מפה

בקופה נראית ככה:

הגדרת מפה בתוסף

מפה מחייבת לציין Google Maps API Key בתוסף:

מפה מחייבת לציין Google Maps API Key בתוסף

לקבלת Google Maps API Key יש להיכנס ל-https://cloud.google.com/maps-platform ולהפעיל API של Maps Javascript ו-Places.

סרטון הדרכה:

רשימה:

בקופה נראית ככה:

בקופה נראית ככה

בהגדרות התוסף:

רשימה בהגדרות התוסף

רשימה לא מחייבת שימוש בגוגל API.

פיצ'רים

1 – שידור משלוחים

    • שידור ידני
      • שידור הזמנות נבחרות

יש להיכנס לווקומרס – הזמנות

יש להיכנס לווקומרס - הזמנות

ליד כל הזמנה מופיע כפתור "Sync to HFD"

ליד כל הזמנה מופיע כפתור

בלחיצה על הכפתור ההזמנה משודרת לחברת המשלוחים והכפתור הופך להיות ירוק

בלחיצה על הכפתור ההזמנה משודרת לחברת המשלוחים והכפתור הופך להיות ירוק

לחיצה שנייה על החץ פותחת קובץ PDF עם המדבקה

לחיצה שנייה על החץ פותחת קובץ PDF עם המדבקה

      • שידור ב-BULK: ניתן לסמן כמה הזמנות וללחוץ על Sync to HFD בעריכה קבוצתית

שידור ב-BULK

    • שידור אוטומטי

ניתן להגדיר שידור אוטומטי לכל ההזמנות שעוברות לסטטוס מסוים בווקומרס.
דוגמא: כל ההזמנות שיעברו לסטטוס "בטיפול" ישודרו אוטומטית ל-HFD כל 15 דקות.

שידור אוטומטי

שגיאות

אם לא ניתן לשדר את ההזמנה, תחזור שגיאה. את השגיאה ניתן לראות בחלק העליון של מסך ההזמנות:

מסך שגיאות

או בכניסה לתוך ההזמנה:

או בכניסה לתוך ההזמנה:

שגיאות אפשריות:

  • Sync to HFD — FAIL \ Fail to connect API – יש לבדוק האם הוזן Authorization token והאם הוא בתוקף
  • Not allow sync to HFD – יש לוודא ששיטת המשלוח תואמת למה שהוגדר בתוך התוסף
  • לקוח לא רשאי להזמין – יש לבדוק שהוזן מספר לקוח (Customer number) נכון
  • ישוב שגוי – יש לוודא שקיימת כתובת משלוח בתוך ההזמנה והיא תקינה

2 – ביטול הזמנות – יש לבקש מ-HFD להפעיל את הפיצ'ר הזה

ביטול הזמנות

3 – מעקב אחרי הזמנות

מעקב אחרי הזמנות

4 – יצירת הזמנה ב-Admin

ניתן לייצר הזמנה ב-admin ולשדר אותה ל-HFD. חשוב להגדיר שיטת משלוח שתואמת למה שהוגדר בתוך התוסף.

יצירת הזמנה ב-Admin

דוגמא להגדרה של התוסף:

דוגמא להגדרה של התוסף:

פתיחת הצ'אט
מחפשים את המשלוח שלכם? לחצו כאן לשיחה עם נציג