כבעלי אתרי מסחר אתם משקיעים המון זמן ומאמץ כדי להפוך את חוויית הקנייה של הלקוחות שלכם ללא פחות ממושלמת. אתם משדרגים את החנות, דואגים לתמונות יפות של המוצרים, לעיצוב האתר, להעלאת תכנים בעלי ערך מוסף ולהפיכת חוויית הקנייה להרבה יותר פשוטה, בטוחה וידידותית. והכל במטרה אחת והיא – לשמור על הלקוחות שלכם מרוצים.

אבל אז מגיע שלב המשלוח של המוצרים ללקוחות, וההרגשה היא לא פעם, שאתם מעבירים את המותג שלכם לידיים זרות. והמשלוח הוא אכן חלק מרכזי בכל חנות או אתר מסחר מקוון, זו נקודת המפגש עם לקוח הקצה, מה גם שזוהי השקעה לא מבוטלת עבור העסק עצמו. לכן אין זה מפתיע שזהו חלק שדורש המון תכנון ומחשבה. אולם עם בחירת חברת המשלוחים הנכונה, כזו שמציעה שפע של אפשרויות שילוח והפצה לבחירה ומודעת לחשיבות של תפקידה, אתם תרגישו שהמוצרים שלכם נמצאים בידיים טובות ושהחוויה שתרצו להעביר ללקוחות נשמרת.

כתובת אחת ומגוון רחב של שיטות שילוח

עולם השילוח וההפצה יכול להיות מעט מורכב כאשר אין לכם אסטרטגיה מוגדרת. ולכן עליכם לבחור בחברה בעלת ניסיון בתחום שמכירה את השוק, נחשבת למובילה בתחומה ויכולה להציע לכל עסק פתרונות שתפורים למידותיו. כדי לאפשר לכם להגיע לבחירות הנכונות ביותר עבור העסק שלכם, חברת HFD מעמידה לרשותכם שיטות שילוח מגוונות, כך שתוכלו לבחור את שיטת השילוח המועדפת עליכם, או לחלופין, להציע ללקוחות שלכם כמה אפשרויות בו זמנית ולהשאיר בידיהם את הבחירה.

שיטות השילוח שלנו

כל לקוח מעדיף את המשלוחים שלו בצורה אחרת, לכן אנו מעמידים לרשותכם שיטות שילוח שונות:

 

שומרים על קשר עם הלקוחות לכל אורך הדרך!

מלבד שיטות השילוח עצמן, חשוב שחברת השילוח וההפצה תציע ללקוחות שלה ושלכם, את השירות הכי טוב שרק אפשר. גם כאן חברת HFD מתעלה על חברות אחרות, מכיוון שמשלבת טכנולוגיות מתקדמות במערך המשלוחים וההפצה. כדי ליישר קו עם חוויית השירות המיטבית ללקוחות, החברה נעזרת בפתרונות טכנולוגיים מהשורה הראשונה ושומרת על קשר עם הלקוחות כל הזמן.

הפתרונות הטכנולוגיים שאנו משלבים מאפשרים לנו:

 

ובעיקר – ליצור עמם שיח לכל אורך הדרך, מרגע יציאת המשלוח מבית העסק ועד לרגע המסירה כך שחוויית השירות שדאגתם ליצור עבורם תישמר!