היתרונות של משלוחי ה e-commerce שלנו

בעלי אתרים מקוונים חובשים על עצמם המון כובעים, עליהם לדאוג להמון דברים, החל בחידוש המלאי, דרך תחומי הפיננסיים ועד עדכון האתר ופרסום ושיווק בערוצים השונים. בנוסף עליהם להבטיח שחוויית הקניה של הלקוחות שלהם תהיה הכי טובה, גם כאשר הם לא מגיעים בפועל לחנות. כאן תחום השליחויות נכנס לתמונה, וקיימת חשיבות רבה לחברת השליחויות שאתם בוחרים.

כשמפעילים אתרי e-commerce חשוב לזכור שחברת השליחויות היא זו שנפגשת עם לקוחות הקצה, ולכן עליה לקחת את העניינים לידיים ולספק את השירותים הטובים ביותר שאפשר. חברת HFD היא אחת החברות הגדולות שקיימות במשק בתחום ההפצה, ומספקת מעטפת שלמה של פתרונות מתקדמים עבור לקוחות מתחום המסחר האלקטרוני. אנו מציעים שפע של יתרונות במשלוחים לאתרי e-commerce, כדי להבטיח שלקוחות הקצה יקבלו את השירות שלו הם מצפים.

היתרונות של משלוחי האיקומרס שלנו

מגוון אפשרויות שילוח והפצה, והבחירה – בידיים של הלקוחות שלכם

כחברה מובילה בתחום יש לנו ניסיון, והניסיון לימד אותנו שכל לקוח מעדיף את המשלוח שלו אחרת. יש כאלו שיעדיפו שליח עד הבית, בעוד שאחרים יעדיפו את האפשרות של נקודות חלוקה. לכן אנו מעמידים לרשותכם מספר ערוצי הפצה, כדי שהלקוחות שלכם יוכלו לבחור את אפשרות השילוח המועדפת עליהם:

  • שליח עד הבית – אנחנו הנציגים שלכם בעת המפגש עם הלקוח ולכן מעמידים לרשותכם את האפשרות לספק את חוויית השירות הטובה ביותר עם משלוחים עד הבית מהיום להיום, מהיום למחר, תוך כמה ימים בודדים ובכל קונספט שתעדיפו.
  • משלוחים לנקודות חלוקה – לפעמים לקוחות לא נמצאים בבית כדי לקבל את המשלוח, על מנת שלא להסתכן, עומדות לרשותכם 800 נקודות חלוקה ברחבי הארץ, אליהן יוכלו הלקוחות להגיע כדי לאסוף את החבילות בזמן הנוח להם ביותר.
  • E POST משלוחים באמצעות לוקרים שממוקמים בתחנות דלק ובקניונים בנקודות חלוקה שונות ברחבי הארץ. לקוחות שבוחרים במשלוח באמצעות לוקר, יקבלו הודעה כשהחבילה שלהם נמצאת בלוקר סמוך לביתם והם יכולים לאסוף אותה בכל זמן שירצו.

מעבר לשיטות הפצה ושילוח מגוונות אנו מבצעים משלוחים לכל הארץ, כך שלא משנה מה היעד, אנו נגיע לשם.

פתרונות טכנולוגיים מהשורה הראשונה

חברת HFD היא סוג של בית תוכנה אשר מתמחה בהפצה. אנו מודעים לכך שטכנולוגיה מתקדמת משדרגת המון את איכות השירות שלקוחות הקצה מקבלים, לכן אנו נעשה את הכל כדי שהלקוחות שלכם יזכו לחוויית השירות הטובה ביותר.

איכותיים ככל שיהיו המוצרים שאתם מספקים, כאשר מפעילים אתרי e-commerce השלב של ההפצה הוא שלב אינטגרלי בחוויית הקניה והשירות. כאשר המשלוחים אינם מספקים, חווית הקניה תפגע. אנו לא רוצים שתהיה ירידה בחוויית השירות, ולכן נעזרים במגוון פתרונות טכנולוגיים מתקדמים כדי לשמור על קשר עם הלקוחות כל הזמן. אנו נתאם עמם מפגש, נודיע להם מתי השליח מגיע אליהם, נשלח SMS כדי לאפשר להם לבחור נקודת חלוקה קרובה למקום המגורים, ונייצר שיח שישמור עליהם מרוצים מהרגע שהמשלוח יוצא מהחנות שלכם, ועד למסירה.

ממערכת מיון אוטומטית ועד תקשורת עם ממשקים שונים, בשבילכם רק הכי טוב

הפתרונות הטכנולוגיים שלנו אינם מסתכמים רק בתקשורת עם הלקוחות אלא מלווים אותנו בכל שלבי העבודה מולכם. אנו עובדים עם מערכת מיון אוטומטית שעוזרת לנו להתמודד עם כמויות גדולות יותר של חבילות בפיקים וזמני שיא, כמו למשל בחודשים של סיילים מטורפים או לפני חגים, כך החבילות תמיד יצאו אל יעדן במהירות האפשרית. מכיוון שאתרי אינטרנט כתובים בכל מיני פלטפורמות, יש לנו פלאג אין שיודע "לדבר" עם כל מערכת ולהתממשק אליה, מה שמוביל לכך שהתנעת התהליך מולנו תהיה מאוד מהירה.

פתרון החזרה ל- E BOX, פתרון מעולה שמטפל בקושי של החזרה פריטים

לפעמים הקונים מתמודדים עם אתגרים כמו למשל מידות לא תואמות, או פריט שרוצים להחזיר. נושא ההחזרות עלול להיות מעט מורכב ללקוחות, ולכן אנו שואפים להפוך גם את התחום הזה להרבה יותר פשוט.

פתרון ההחזרה ל- E BOX נותן מענה אמיתי ומיטבי ללקוחות רבים. מדובר בתיבות אוטומטיות שפרושות בכל רחבי הארץ ומספקות פתרון מהפכני שמטפל בכל נושא ההחזרות לאתרי e-commerce. פתרון ה- E BOX יחסוך לכם עלויות ומשאבים, יעניק ללקוח תחושה שיש על מי לסמוך ויאפשר מעקב ושקיפות לכל אורך התהליך. בנוסף הוא מפשט את תהליך ההחזרות עבור הלקוחות, מה שיגרום להם להרגיש ביטחון לקנות באתר שוב ושוב.

אנו כאן, עם מיטב השירותים בתחום

כאשר לקוחות קונים אונליין, האתרים דואגים לייצר עבורם חוויית קנייה מיטבית, מכל הבחינות. כחברת הפצה מובילה, אנו רוצים לשמור על חוויית השירות של הלקוחות שלכם, גם במהלך ההפצה, ולתת ללקוחות שלכם אופציות לבחירה, לתקשר אתם לאורך התהליך, להשתמש בטכנולוגיה מתקדמת כדי שכל לקוח יבחר את סוג השירות שהוא מעדיף, ולייצג אתכם על הצד הטוב ביותר בעת המפגש עם הלקוח.

אנו נשמח לקחת חלק משמעותי ובלתי נפרד מחוויית השירות שאתם מציעים ללקוחות שקונים באתר, כדי לשמוע פרטים נוספים על היתרונות שמחכים לכם אצלנו, צרו עמנו קשר ונשמח למצוא לכם את פתרונות השילוח וההפצה המתאימים!

פוסטים נוספים