שיטות השילוח שלנו

כבעלי אתרי מסחר אתם משקיעים המון זמן ומאמץ כדי להפוך את חוויית הקנייה של הלקוחות שלכם ללא פחות ממושלמת. אתם משדרגים את החנות, דואגים לתמונות יפות של המוצרים, לעיצוב האתר, להעלאת תכנים בעלי ערך מוסף ולהפיכת חוויית הקנייה להרבה יותר פשוטה, בטוחה וידידותית. והכל במטרה אחת והיא – לשמור על הלקוחות שלכם מרוצים.

אבל אז מגיע שלב המשלוח של המוצרים ללקוחות, וההרגשה היא לא פעם, שאתם מעבירים את המותג שלכם לידיים זרות. והמשלוח הוא אכן חלק מרכזי בכל חנות או אתר מסחר מקוון, זו נקודת המפגש עם לקוח הקצה, מה גם שזוהי השקעה לא מבוטלת עבור העסק עצמו. לכן אין זה מפתיע שזהו חלק שדורש המון תכנון ומחשבה. אולם עם בחירת חברת המשלוחים הנכונה, כזו שמציעה שפע של אפשרויות שילוח והפצה לבחירה ומודעת לחשיבות של תפקידה, אתם תרגישו שהמוצרים שלכם נמצאים בידיים טובות ושהחוויה שתרצו להעביר ללקוחות נשמרת.

כתובת אחת ומגוון רחב של שיטות שילוח

עולם השילוח וההפצה יכול להיות מעט מורכב כאשר אין לכם אסטרטגיה מוגדרת. ולכן עליכם לבחור בחברה בעלת ניסיון בתחום שמכירה את השוק, נחשבת למובילה בתחומה ויכולה להציע לכל עסק פתרונות שתפורים למידותיו. כדי לאפשר לכם להגיע לבחירות הנכונות ביותר עבור העסק שלכם, חברת HFD מעמידה לרשותכם שיטות שילוח מגוונות, כך שתוכלו לבחור את שיטת השילוח המועדפת עליכם, או לחלופין, להציע ללקוחות שלכם כמה אפשרויות בו זמנית ולהשאיר בידיהם את הבחירה.

שיטות השילוח שלנו

כל לקוח מעדיף את המשלוחים שלו בצורה אחרת, לכן אנו מעמידים לרשותכם שיטות שילוח שונות:

  • שליח עד הבית חברת השילוח מייצגת אתכם בעת המפגש עם הלקוחות, לכן עליה לספק את חוויית השירות הטובה ביותר. אחת משיטות המשלוח היותר אטרקטיביות היא משלוח עד הבית, בה המשלוח מסופק ללקוח מהיום להיום, היום למחר, תוך כמה ימים וכדומה. בשיטת שילוח זו השליח מודיע על טווח הזמן בו ימסור את החבילה, כדי שהלקוחות יהיו בבית.
  • משלוחים לנקודות חלוקה שיטת שילוח נוספת היא של משלוחים לנקודות חלוקה והיא מתאימה יותר ללקוחות שלא נמצאים בבית ברוב שעות היום, ולכן לא זמינים לקבל את המשלוח. כך הם יכולים להגיע לאחת מ- 800 נקודות האיסוף שלנו ולאסוף את החבילה בזמן שהכי נוח להם, בהתאם לשעות הפתיחה של המקום.
  • משלוח ללוקר אוטומטי E POST בניגוד לנקודות חלוקה, שיטת שילוח בה הלקוחות תלויים בשעות הפתיחה של המקום, משלוחים באמצעות לוקרים מאפשרים ללקוחות לאסוף את החבילה בכל זמן שירצו. הלוקרים ממוקמים בקניונים, תחנות דלק ונקודות חלוקה שונות ברחבי הארץ, ולקוחות שבוחרים בשיטת שילוח זו יקבלו הודעה כאשר החבילה שלהם נמצאת בלוקר סמוך לביתם על מנת שיגיעו לאסוף אותה.

 

שומרים על קשר עם הלקוחות לכל אורך הדרך!

מלבד שיטות השילוח עצמן, חשוב שחברת השילוח וההפצה תציע ללקוחות שלה ושלכם, את השירות הכי טוב שרק אפשר. גם כאן חברת HFD מתעלה על חברות אחרות, מכיוון שמשלבת טכנולוגיות מתקדמות במערך המשלוחים וההפצה. כדי ליישר קו עם חוויית השירות המיטבית ללקוחות, החברה נעזרת בפתרונות טכנולוגיים מהשורה הראשונה ושומרת על קשר עם הלקוחות כל הזמן.

הפתרונות הטכנולוגיים שאנו משלבים מאפשרים לנו:

  • לתאם מפגש עם הלקוחות בזמן הנוח להם ביותר.
  • להודיע להם מתי השליח מגיע אליהם.
  • לשלוח להם SMS כדי לאפשר להם לבחור את נקודת החלוקה הקרובה למקום מגוריהם.
  • לאפשר להם ולכם לעקוב אחר המשלוח בזמן אמת.

 

ובעיקר – ליצור עמם שיח לכל אורך הדרך, מרגע יציאת המשלוח מבית העסק ועד לרגע המסירה כך שחוויית השירות שדאגתם ליצור עבורם תישמר!

פוסטים נוספים